1. Bekend horecamerk herlanceert Dudok IJs
De iconische Dudok-appeltaart en andere patisserie verwerken in een ijssmaak. Die opdracht kreeg ijsbereider Ed Verwoerd. Na twee jaar van testen, proeven en ’bijschaven’, vond afgelopen voorjaar de herlancering van Dudok IJs in twee winkels plaats. Stap voor stap wil het merk de komende jaren meer verkooppunten krijgen.
2. Dubai-reep is de crompouce van 2024
Een influencer eet een chocoladereep op TikTok en een trend is geboren. De Dubai-reep is momenteel de hype op sociale media en in de winkel. De Dubai-reep is hiermee de opvolger van de crompouce.
3. Ambachtelijk ijs als ingrediënt voor een kinderboek
Eveline Baar is gefascineerd door de wereld van Italiaans ijs. Ze combineerde dit met haar andere passie, het schrijven, en publiceerde onlangs haar eerste kinderboek ‘De Gouden IJscoupe’. “Ik wil de passie voor het vak van een Italiaanse ijsfamilie overbrengen.”