Softijsconcept Licker Luchtig

12 januari 2010

Frisiana introduceerde op Horecava 2010 in januari een nieuw softijsconcept. Licker Luchtig maakt van klassiek softijs een trendy beleving. Het luchtige zuivelproduct Luchtig beleefde zijn primeur op Horecava en is dit voorjaar verkrijgbaar in drie heerlijke smaken: aardbeien, chocolade en cappuccino. Licker is het compleet nieuwe concept waarbinnen Frisiana softijs en milkshakes vallen en vanaf dit voorjaar via onder meer ijssalons, lunchrooms en cafetaria’s op meer dan 500 punten in Nederland verkrijgbaar is.

Licker Luchtig transformeert traditioneel softijs tot een trendy en leuke (dessert)beleving. Licker Luchtig is luchtiger, lichter en frisser dan de klassieke slagroomtoef en een smakelijke toevoeging bij softijs, schepijs of vers fruit. Het product bevat een laag melkvetpercentage, een hoogglanzende uitstraling, is stevig en toch bijzonder luchtig. Licker Luchtig is verkrijgbaar in een kant-en-klare schuimtoef in de vorm van aerosol (750ml spraycan), klaar voor gebruik en buiten de koeling te bewaren. Frisiana is onderdeel van Briceland B.V. Meer info op www.licker.nu.

Altijd op de hoogte blijven?